Γράφοντας αυτή την παρουσίαση, περιμένουμε τη σειρά του Octavia να ανέβει στο δυναμόμετρο με ανυπομονησία…!
Το μοτέρ “φοράει” τουρμπίνα Garrett GT3071, πάνω σε πολλαπλή εξαγωγής της SPA. Η wastegate είναι 38mm της TiAL, το intercooler της Precision και η σκάστρα είναι ανοικτού τύπου.
Για την αξιόπιστη λειτουργία του κινητήρα τοποθετήσαμε πιστόνια και μπιέλες JE, και ο εγκέφαλος θα δουλεύει με πρόγραμμα της Unitronic.
Με πίεση υπερπλήρωσης 2.2 bar, η δυναμομέτρηση αναμένεται ενδιαφέρουσα! Περισσότερα όταν θα έχουμε τα νέα του δυναμομέτρου!